Template information

Home » » PT Adhi Karya (Persero) Tbk - Sekretaris, Supervisor, Surveyor, Quality Control

PT Adhi Karya (Persero) Tbk - Sekretaris, Supervisor, Surveyor, Quality Control

Written By preview on Minggu, 30 Juni 2013 | 09.04




PT Adhi Karya (Persero) Tbk is a well-established and leading state-owned company (BUMN) that deals with construction services, headquartered in Jakarta. The Company was formed in 1960 as a nationalization results of Architecten-Ingenicure-en Annemersbedrijf Associatie Selle en de Bruyn, Reyerse en de Vries N.V. (Associatie N.V.), a Dutch company. The Company engaged in constructions services, including construction, EPC, infrastructure investment, property, and real estate. Adhi Karya supported by 3 subsidiaries, namely PT Adhi Persada Realti, PT Adi Persada Properti, and Adhi Multipower Pte Ltd. Based on Adhi Karya Financial Statements in Q3 of 2012, the Company reached significant performance in 2012. Adhi Karya reported total assets of Rp7.11 trillion for the end of September 2012, increased from Rp6.11 trillion in same period of the previous year.

PT Adhi Karya (Persero) Tbk are now seeking to recruit high caliber and dynamic individuals for the following challenging positions as :

Sekretaris
Requirements
  • Min SMK/D3
  • Min age 18 years old
Supervisor
Requirements
  • Min SMK/D3 majoring in building
  • Min 5 years of working experience in building project
  • Min age 25 years old
Surveyor
Requirements
  • Min SMK/D3 majoring in building
  • Min 5 years of working experience
  • Min age 22 - 35 years old
Quality Control
Requirements
  • Min SMK/D3 majoring in building
  • Min 3 years of working experience
  • Min age 22 - 35 years old
Quantity Surveyor
Requirements
  • Min SMK/D3 majoring in building
  • Min 3 years of working experience
  • Min age 20 - 30 years old
Drafter
Requirements
  • Min SMK/D3 majoring in building
  • Min 2 years of working experience
  • Min age 18 - 22 years old
For detailed information & apply online, please refer official source on following link below. All applications are appreciated and will be treated confidentially.
official source

Click Here To Search Jobs



Search Result

lowongan kerja quality control supervisor; ... PT Adhi Karya (Persero) Tbk ... PT Wijaya Karya (Persero) Tbk - Quantity Surveyor...,Lowongan Kerja PT Waskita Karya Surveyor, ... saat ini PT Adhi Karya (Persero) Tbk mengundang profesional yang sangat termotivasi untuk memenuhi ... QUALITY CONTROL,Job List. 24.296 suka · 843 membicarakan ini. ... Email atau Telepon: Kata Sandi,PT.ADHI KARYA (PERSERO) Tbk, ... Supervisor; Surveyor; Quality Control; Cost Control; ... Strata S1 Akuntansi/D3; Pengalaman min 1 tahun; Usia min 23 tahun ...,PT Adhi Karya (Persero) Tbk ... Sekretaris Requirements. Min SMK/D3; Min age 18 years old; Supervisor Requirements. ... Quality Control Requirements.,PT Adhi Karya (Persero) Tbk - Sekretaris, Supervisor, Surveyor, Quality Control. ... PT Adhi Karya (Persero) Tbk are now seeking to recruit high caliber and dynamic ...,PT Adhi Karya (Persero) Tbk ... lowongan kerja quality control supervisor; lowongan kerja reindo; ... PT Surveyor Indonesia (Persero) ...,Lowongan Kerja Adhi Karya About PT Adhi Karya (Persero) Tbk PT Adhi Karya ... Supervisor; Surveyor; Quality Control; Cost Control; ... Sekretaris. Requirements.,quality control adhi karya (persero),tbk, pt ... quantity surveyor adhi karya (persero),tbk, pt 10-jun-13. dki jakarta: save to myjobsdb: drafter ...,Lowongan Kerja SMK SMA PT Adhi Karya (Persero) Tbk - Sekretaris, Supervisor, Surveyor, Quality Control, Quantity Surveyor, Drafter, Lowongan Kerja Juni 2013, Lowongan ...

0 comments:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.