Template information

Home » , , » Lowongan Khusus SMK, D3 & S1 PT Adhi Karya (Persero) Tbk Juni 2013

Lowongan Khusus SMK, D3 & S1 PT Adhi Karya (Persero) Tbk Juni 2013

Written By preview on Minggu, 30 Juni 2013 | 02.50




PT Adhi Karya (Persero) Tbk is a well-established and leading state-owned company that deals with construction services, headquartered in Jakarta. The Company was formed in 1960 as a nationalization results of Architecten-Ingenicure-en Annemersbedrijf Associatie Selle en de Bruyn, Reyerse en de Vries N.V. (Associatie N.V.), a Dutch company. The Company engaged in constructions services, including construction, EPC, infrastructure investment, property, and real estate.

Adhi Karya supported by 3 subsidiaries, namely PT Adhi Persada Realti, PT Adi Persada Properti, and Adhi Multipower Pte Ltd. Based on Adhi Karya Financial Statements in Q3 of 2012, the Company reached significant performance in 2012. Adhi Karya reported total assets of Rp7.11 trillion for the end of September 2012, increased from Rp6.11 trillion in same period of the previous year.

To support its progressive growth and maximize the organizational capability, PT Adhi Karya (Persero) Tbk are now seeking to recruit high caliber and dynamic individuals for the following challenging positions as :

Lowongan Khusus SMK, D3 & S1 PT Adhi Karya (Persero) Tbk Juni 2013
Staf Akuntansi

Requirements
  1. * D3/S1 majoring Accounting
  2. * Min 1 year of working experience
  3. * Min age 23 years old

Sekretaris

Requirements
  1. * Min SMK/D3
  2. * Min age 18 years old

Supervisor

Requirements
  1. * Min SMK/D3 majoring in building
  2. * Min 5 years of working experience in building project
  3. * Min age 25 years old

Surveyor

Requirements
  1. * Min SMK/D3 majoring in building
  2. * Min 5 years of working experience
  3. * Min age 22 - 35 years old

Quality Control

Requirements
  1. * Min SMK/D3 majoring in building
  2. * Min 3 years of working experience
  3. * Min age 22 - 35 years old

Cost Control

Requirements
  1. * Min D3/S1 majoring in Civil Engineering
  2. * Min 2 years of working experience
  3. * Min age 25 years old

Quantity Surveyor

Requirements
  1. * Min SMK/D3 majoring in building
  2. * Min 3 years of working experience
  3. * Min age 20 - 30 years old

Drafter

Requirements
  1. * Min SMK/D3 majoring in building
  2. * Min 2 years of working experience
  3. * Min age 18 - 22 years old

Apply All Jobs Adhi Karya Persero 2013

Your application will be kept as strictly confidential and only qualified candidates that meet with the above requirements would be processed in this recruitment.

Click Here To Search Jobs



Search Result

- Pria usia max 30 tahun Lulusan SMK/D3 Teknik mesin atau elektrikal ... - Menguasai Autocad 2D/3D khusus Mekanikal ... membuka lowongan kerja untuk Posisi : 1 ...,Lowongan Lowongan Kerja Khusus SMK Lulusan TKJ. Informasi Pekerjaan Lowongan Kerja Khusus SMK Lulusan TKJ Terbaru, Lowongan Juni 2013, Lowongan Juli 2013. Dapatkan ...,Halaman pencarian tentang Lowongan Khusus Smk di website Lowongan Kerja terbaru 2012/2013 0 ... SMK/D3 Usia min 18 tahun SUPERVISOR Kualifikasi : ...,lowongan kerja khusus analis daerah merak; ... lowongan kerja untuk lulusan smk merak juni; lowongan kerja untuk d3 daerah kawasan sentul bogor mei 2013;,Info Lowongan Kerja untuk lulusan SMK Khusus Wanita di Jakarta ... Info Lowongan Kerja sebagai marketing untuk Wanita dengan lulusan minimal D3 dan S1 di PT ...,Kereta Api Indonesia membuka lowongan kerja bagi untuk alumni dengan pendidikan sbb : ... (LOWONGAN KERJA) KHUSUS PT. KERETA API persero s1,D3,sma/stm/smk,untuk bergabung dalam project team di jakarta Sebagai berikut : Lowongan Kerja Terbaru 2013 Adhi Karya STAF AKUNTANSI Kualifikasi : Strata S1 Akuntansi/D3 Pengalaman ...,Lowongan Kerja Khusus SMA, SMK, D3 & S1 PT Kereta Api Indonesia Persero Juni 2013 PT Kereta Api Indonesia (Persero) is recognized as a largest state-owned ...,Lowongan kerja khusus tamatan SMK dan SMA ... Tanggal Iklan Lokasi Dilihat 28-Jun-2013 LOWONGAN KERJA TERBARU BULAN JULI, SMA/K/D3/S1(SEDANG BUTUH BANYAK DAN CEPAT),PT Adhi Karya (Persero) Tbk is a well-established and leading state-owned company that deals with construction services, headquartered in Jakarta.

0 comments:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.